onsdag

JAG HÅLLER VAD JAG LOVAT - FAKTISKT

hemkommen .. och maten i mun. hehe
tänkte lägga upp lite bilder, som jag lovat (;
lite bilder från dagens bravader...


kära arbetskollegor .. på infoOne, vi har allt kul ibland :)
isac , jag och fortuna, även kallad tuna som i tonfisk:D


haha vi var som sagt på stenbrottet - hällekis /kinnekulle :) hehe


min bil blev alldeles lerig .. blä, så jag var tvungen att tvätta bilen när jag kom hem.
Självklart utan kemikalier (;

Nu måste jag ringa Elina ..
hon har shoppat i Ullared- mega sugen är jag !!


FÖR MYCKET HAR HÄNT

nu är jag tillbaka.
lite snabbt iaf. har rast på jobbet.
faktiskt infoone ..
fick jobbet på mcdonalds.
ska på utbildning imorgon, sen börjar jag jobba på fredag.
jag undrar hur detta ska gå?
så, jag får se hur jag löser detta med 2 jobb ..

idag har vi vart lediga.
jag,patricia,josse&frida åkte upp till Hällekis.
var på torsborgs stenhuggeri.
vårat projektarbete handlar om stenar förstårni.

sen gjorde jag & Patricia god mat.
och kolla på gamal bilder mm. & nu jobbar jag.

åtk med bilder ikväll.
tror jag ska hinna med det =)

Mottagna kommentarer:
Postat av: patricia

torsBERGS stenhuggeri stumpan

2008-10-08 @ 22:35:39
Postat av: OTTO

HERREGUD; BILEN ÄR SMUTSIG:) lämna tillbaka den direkt:P

2008-10-08 @ 22:40:03
Postat av: linda

om du får välja sen då? och inser att du inte klarar av två jobb samtidigt som skolan, vilket väljer du? bara nyfiken,...pussss

2008-10-09 @ 18:56:16
URL: http://svanung.blogg.se/
Postat av: Melinda

Hej på dig. Minns du mig? :)

Jag måste bara säga att din design är jättefin! Jag vill också ha en fin. xD Jag har en fråga! Hur har du gjort för att få länkarna i menyn att bli större om man håller på dom? :) Mouseover eller något heter det väl? xD :)



Kram på dej! :)

2008-10-09 @ 20:03:35
URL: http://pindilusen.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0