Måndag 24/8-09

en vecka.

Då har jag andats Schweizisk luft i över 1 vecka.
och det känns bra faktiskt.
Saknar väl en nära vän endast,
så därför var det trevligt att prata av sig med Erika igår, synd att du bor en bit bort =/
men det löser nog sig :)

Morgonen började lite kaosartat.
Greta hade spytt igenom natten, så hon var sjuk.
Sixten var jätte jätte ledsen, ville inte gå till skolan för att han inte hade ngr kompisar.
jaja, men det löste sig tillslut ändå.



Jag tog jeepen till COOP,
skulle handla, heelt själv (A) kände mig lite lost men de gick.
schweizarna är som sagt inte så bra på engelska, men ja klarade mig, "We forsöker" =P haa!
Kolla i vagnen, den är fullproppad ;P


Det blev pasta carbonara idag =)
skulle laga detta för första gången, det såg väldigt äckligt ut ett tag.
tänkte "detta kan jag inte servera barnen, vågar jag ens äta detta själv?"
men vips, blandade ner spaghettin och de blv ju väldigt gott =)
Dock tyckte inte grabbarna om det ,, inte så mkt..
Men Greta gav tummen upp!! =)

annars har vädret varit toppen,
grabbarna badade en sväng.

btw, det blev en film som hette "smart people" igår, lite sisådär faktiskt ..
ha de gott människor,!

Mottagna kommentarer:
Postat av: E

Hej, du jag måste ha ringt dig i fickan! sorry, men nu kan vi ju prata på msn! Ha det bra!

2009-08-24 @ 21:01:22

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0