Lördag 6/6-09

Jag har aldrig trott på plastikoperationer

haha, jag är pigg som tusan!

men vääldigt rastlös ! What to do?


Jag är trött.

Nu ska jag & Julia se på denna filmen.
Hope it's good!
wohoo! jag sticker verkligen till Schweiz, creapy !


Nationaldagen.

Euh? by Anton Lundin.

Igår var det bonnarundan.
det var så sjuuukt kul !
iallafall till en början, sedan gick det utför.
iaf mina ögonlock! hehe.
orkar inte lägga upp bilder nu,
men såg att min trogna kameraman Anton ahr gjort det på hans sida.
Flickr.com/photos/antonlundin

så jag kopierar lite lätt över några bilder här o nu !
Hoppas det var okej Anton !
Som alla förstår så är det ju sjäälvklart Anton som tagit bilderna och det är även hans kamera!
För vem är bättre än Anton när det gäller att fotografera ? =D

Desserter by Anton Lundin.
Cidereffekt by Anton Lundin.David, Diana och Ellen by Anton Lundin.På väg till Rydbergsvägen by Anton Lundin.
De små barnen behöver allt bäras ibland by Anton Lundin.
Riktigt gôtt med snacks by Anton Lundin.Karl-Mikael får sig en överraskning by Anton Lundin.Hemma hos Maria by Anton Lundin.Grilltajm hos Maria by Anton Lundin.Cirkuskonster by Anton Lundin.Klassen i ett nötskal by Anton Lundin.Folket på trappen by Anton Lundin.Karl-Mikael är skicklig på nyckelharpa by Anton Lundin.Vandrar bland gator mitt i natten by Anton Lundin.Hemma hos Diana by Anton Lundin.Systrarna Lim by Anton Lundin.Hela klassen samlad by Anton Lundin.Mr Lim serverar bål by Anton Lundin.T.o.m. jag är med på bild by Anton Lundin.DSC_7089 by Anton Lundin.Ellen börjar bli lite sömnig by Anton Lundin.DSC_7113 by Anton Lundin.Hanna firar Nationaldagen på sitt eget sätt by Anton Lundin.

Det var ett litet urval av Antons kort,
som ni som sagt kan forsätta kika på inne i hans sida på flickr.com. ( se länk ovan)
han har även massa fina bilder från hela studenten samt andra saker!
förbaskat fina! jaja!

Har som ni kanske såg ovan Teo, stockholmare 08 och silvias pojkvän på besök här.
Imorgon ska vi om vädret tillåter åka till Göteborg/liseberg !igen =P
haha, nu ska jag nog

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0