Måndag 26/10-09

IKEA - inte okeeej!
Efter mitt lilla jobb idag tog jag&Lisa bilen till IKEA.
Efter många om och men så hitta vi :)
det blev en snabb rusning genom varuhuset.
- jag köpte en rosa potatisskalare ^^
sen hamna vi i himlen typ.
Sverige shoppen!
jag handlade Julmust ^^,
kolasnören, inlagda gurkor, pepparkakor och KÖTTBULLAR.
2 kg köttbullar för här och häpna 280 svenska riksdaler !!!!
heeelt gaaalet.
2kg mamma scans köttbullar kostade 50kr i sverige.
buhu.
jaja.. bor man i schweiz så gör man!
Nu har jag och fredrik kommit på ett konstigt sätt att skypa på :P
men vi kan ha filmkvällar ihop, hahaha!
Godenatten!
det var allt för mig just nu.^^

Mottagna kommentarer:
Postat av: johanna

IKEA is the shit Diana! haha så jäklöa dyrt för köttubllar? i London betalade jag inte alls så mycket! men gott ska det va! :D:D

2009-10-27 @ 14:07:30
URL: http://londonthecityandi.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0