Onsdag 21/10-09

Så trött.

helt galet vad trött jag är nowadays ..
Idag har jag haft Harald med mig.
Vi har lekt med playdoh, byggt lego (för 100e gången), och sjung massa barnvisor.
Min röst är väl inget att hurra för, men åh alla låtar såsom
"nyss så träffa ja en krokodil som körde runt i en bil .... "

Nu så ligger grabben död i sängen.
han är trött också.
så nu ska jag avnjuta min lunch i lugn och ro.
med förra veckans gossip girl avsnitt.


Btw; jag fick min efterlängtade frappucino caramel på starbucks igår =D
emma & maria tyckte nog ja va lite knäpp som tog en kall frappucino.
men det var förbaskat gott.
och det var som en bastu på de 3 våningar stora starbucks, pga det var fullproppat med folk!
dessutom fick jag en extra stor (eftersom dem blandat fel först! ;P )

ikväll är det tyska som står på schemat igen .... no comments =P
och sedan ska jag se på film med Jarl.
Det blir en action rulle .
(jobbigt att inte ha sängen bäddad o klar i samma hus, utan tusan måste ta mig hemåt^^)



åhåå vad jag saknar er mina fina vänner, men jag kan inget annat än vara glad för att jag har er, och för att ni kommer om 4 veckor, <3

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0