Fredag 4/9-09

Utnyttja ledigheten.

eftersom jag ändå är ledig idag så orkar jag faktiskt inte lägga mig nu.
haha,
så det är egentligen "torsdag" i min hjärna klockan är 01.13 .
så jag tänkte lägga upp lite kort, dålig som ja är på de :)


Denna feta äckliga spindel hitta Jarl en kväll, INOMHUS!


Sedan var vi ju i Lucern förra helgen, deras gamla ställe.
så underbart fiint och mysigt .. förresten ska jag vara där i helgen, ska träffa erika & sova där :)



mycket mycket mysigt , hade nog trivts där! :)


Utsikten i Schweiz är oslagbar ,, och då går det ändå itne att fånga de på bild.


Det var BBQ på skolan, söta Lisa & söta lilla Filippa ..


På manor (typ Åhlens!) hitta jag denna skjorta, det roliga var att det r en Body ^^
fast tog inte kort på de utan, hehe känns ju liite knäppt o lägga ut en sådan bild =P


Jag&harald när vi lekte på en lekplats :) han vill dock inte vara me på kort !


Harald & Sixten tyckte dessa var väldigt roliga, hahaha, så söta mina små troll!


Denna Frappucino Strawberries & Cream avnjöts idag ..
så sjukt god, men så sjukt dyr ,, 50-60 kr!


Min köttfärspaj , duktigt va? Sixten äter nämligen inte Ost, så han måste ha sin del till höger utan ost =P


Jag & Lilla Victora för ngn timma sen :) hehe,
ursäkta mitt utseende, men jag hann verkligen inte ;P


jag och Stina ^^ på mainstation!


Emma, jag & Helga ..
I'd love to talk with people,
och på måndag ska vi till Svenska kyrkan och gå på au pair träff, woho :)

förstår ni att ja blivit stor ? (A)
jag åkte hem alldeles själv till hemmet,
och klockan var efter midnatt ;) hehe !
glömde visa; Min au pair mamma hade köpt en mini mini mini dictionary till mig.
för hon såg att jag bar på en liiten väska..

I love beeing an Au pair here :) <3
kommentera mera era människor, jag har faktiskt suttit och lagt upp bilder nu,
och klockan är efter 01. gaah ;) <3


Mottagna kommentarer:
Postat av: Josse

Hello!! Vad skönt att det känns bättre nu, ser ju hur mysigt och trevligt ut som helst!

Jag skickade mina tackkort igår, och så kunde jag ju inte skicka till dig, det kändes lite konstigt. Men skickade iaf hem till dig, så du får vänta ett bra tag på att se mig på b ild ;)! Ha det bra gumman! Kramar

2009-09-04 @ 13:49:41
Postat av: Anonym

sötunge..ja å patricia va i skövde idag, satt å diskutera att det kändes lite tomt ändå. sist ja va där va ju du me på harry potter:(

2009-09-05 @ 15:19:37

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0