Torsdag 20.01.11

Vårterminen 2011.

Ska snart kila iväg för andra dagen på T2.
... har lovat mig själv att finna motivationen och köra järnet.
Men det hade vart bättre om det varit liite ljusare ute.
Jag vill ha vår, vår vår!!

Det var sköna dagar i Schweiz.
Det var soligt, och upptill 12 - vårkänsla, svar ja!
skönt att inte behöva tänka på skolan.
Jag behövde det, och nu får jag ta nya tag!


Det tråkigaste med ny kurs.
är att man behöver köpa massa ny kurslitteratur.
Som inte är gratis. inte ens nära.
och sen kom min mobilräkning för min nya bebis.
Den var ju inte liten.
Tur att jag får lön om 5 dagar.
decemberlönen, den kommer sitta bra!



I vanliga fall så hade jag behandlat folk som dem behandlar mig.
Jag hade inte tagit någon skit.
Men nu är det år 2011.
och jag ska ha ett grymt år!!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0