Som om de ej var små nog

Ligger just nu i sängen och lider typ.
Nog för att jag har små smala spaghetti ben. Köpte ett par nya jeans idag. Och tighta är de minsta man kan säga om dem. Mina lär kan en andas, stackars. Men de sa att de skulle töjas 1/2 storlek.
Tills dess: strypta spaghetti ben, någon?

Idag har jag haft bästa måndagen, typ!
Vaknade av solen och 10 grader. Fortsatte med brunch med ett gott gäng från klassen, 14 pers samlades för att njuta av scones, american panncakes och allt därtill!!
Vidare kom tentaresultatet och brunchen förvandlades till VG- brunch. Grymt Diana och grymma vänner!
Skolan forsatte bra, och veckans första träning avklarad. Nu ska jag slå Hesam i poker och sedan hoppas jag på en lika grym morgondag.


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0