dyrt papper vill jag lova

Godkväll !

allt bra ?
jag har nu kört igenom uppgifterna till ena kapitlet.
ska göra det på sista kapitlet med
första provet i fysik B - nervigt. svar ja,

Vet ni hur mycket en tapetrulle kostar?
cirkus 10 m långt ...


helt sjukt,. det kostar alltså mellan 400 och uppåt, ja trodde de kanske kostade 100 kr. oj oj ,
ett rum behöver kanske 5 rullar också. herregud ..

vi har nämligen tapetserat om våran hall, och då fick ja reda på att våran tapet kostade 500kr/rulle. hehe !

Klicka här för en större bild på Tunic Tank Love Dies HardKlicka här för en större bild på Tunic Tank Love Dies Hard
Kollar runt lite på internet, hittade detta coola och fräscha linne ..
jag skulle inte tacka nej till detta. synd att priset inte är de snällaste 649kr på nelly.com
UNDERBART ! JAG VILL HA !! SOO BAD, så om ngn vill göra mig glad så vet ni vad jag vill ha (;
Klicka här för en större bild på Cozy SetKlicka här för en större bild på Kunja Bikini
bikini .. woho sommarn here we come !!
jag tycker det är snyggt med såndär bikiniöverdel.(till vänster)
fast jag har inte så stora boobs. så jag tror jag håller mig till mina trekants bikinin.
Klicka här för en större bild på Double U-neck DressKlicka här för en större bild på Double U-neck Dress
Jag älskar fodral . American Apparel fodralen är underbara !!
så himla snyggt med urringningen därbak,. men än så länge får jag nöja mig med mina bodyn.
kanske tar & köper ett i Paris ?
annars har gina tricot fodral med lite mindre urringning, budget variant . 129kr.

nu ska jag nog kanske börja med de sista uppgifterna.
innan jag börjar bli trött .. usch,

ha det gott,
imorgon börjar allvaret igen, jobbet .. jag får sluta vara så lat som jag är nuförtiden.
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: Sofie

Priserna hade gärna fått vara bättre, men älskar ändå Nelly.com!!
Snodde dina ideér om att gå in på nelly så gjorde även ett inlägg jag med fast bara om bikinisar ;)
hoppas det gick bra.. hehe!
Syns på fredag! Pussar kram

2008-04-09 @ 17:48:26
URL: http://avhelamitthjarta,blogg,se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0