jag SKA ha körkortet ...

... det är en sak som är säker..
jag vill vill vill måste och ska ha den inna somamren, innan Kina resan .. innan skolan slutar ..

OBS!långt inlägg, sluta läs ifall ni inte orkar =P annars .. ehm LÄS !:P

som sagt så är jag på G med datorerna ida ..
Ska plugga som satan, jag ska faktiskt boka tid snart .. teori alltså, veckan efter ja fyller år kanske?? ja menar, har ja bokat tid, så satsar jag ju påa tt plugga kalrt tills dess.

är ju alltid så, prov .. så nu jäklar ..

iaf skit i de nu...

image362
En vacker vår dag. ska jag köra denna bil utan med pappa bredvid mig .. jag ska jag ska <3
image363
syrran klarade på första teoriprovet, & försat uppkörningen,! jag kan väl inte vara mkt sämre ? (A) ;) 

Känner mig fortfarande lite krasslig .eller mer krasslig, ögonlocken sivder som fan, ska sova nu =/
näsan rinner, näsan brönner, halsen bränner, läpparna sivder ( de är tora) har smörjt in de me massa läppcerat o skit.. jag mår kasst .

Nej sova,, så jagh är pigg imorn, arbetspass hela dagen.
jag ska sätta mig ner med matten heeela dagen, sedan med teoriboken .. ska fixart !!!

image361
Study hard, till you reach the goal (: engelska är inte min grej, men ni förstår !!

Nu jäklar, nu har jag skickat iväg framkallning .. 11 ego pics på mig ...
vad de korten ska vara till för.. får ni klura ut ;) , detta krot blev de iaf ..
vet ni ?? syrran får ej svara .. för hon är så smart:) haha eller så har jag sagt de till henne =P

image364

GODNATT på er.. följ era mål, ni når de tillslut :)
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0