knäck-popcorn .. underbart!

halloj !

hemma. gud vad kallt det är ute,, fast ändå är det plus grader..
har ni vart med om det, när man kommer hem från en kall ute dag, tårna och fingrarna är helt stelfrusna, och precis i det ögonblicket när dem börjar "tina" då det kittlas liksom.. hehe den känslan.. kan inte bestämma mig om det är skönt eller ej !!

image453
Tacos blir man bjuden på av snälla söta familjen Johansson . mums !
Elinas pappa som förövrigt är väldigt söt, han la nämligen till mig bland hans favoriter på datorn, och även bland Kompisar ;) haha .. Elina ja kanske ska börja prata med din pappa i telefon varje dag ;) haha!!

image454
Helt underbara knäck popcorn ..
Recept : du poppar vanliga popcorn, sedan tillagar du knäcken på detta vis, du tar ca 100 gram smör och 100 gram socker, sedan är det bara att koka dessa, och röra samtidigt.. det är klart när det börjar bli liite mörkare brun .. det ser väldigt hum pösigt och slämnmigt ut i början av kokningen, men sen är det underbart. smakar PRECIS som vanlig knäck!!
image455image456
popcornen är mums - ser ni min min framför datorn ? hahaha, vet inte vad jag kollar på !
image457image458
image459image460
HAHA. här har vi ELINA , min kära vän . hahaha, det är rätt åt dig, tar du massa egopics med min kamera så vet du att dem hamnar här;) den sista bilden vet jag inte vad hon vill symboliser men ?!?! hjahaha !!
image462
popcornen tog slut, ganska snabbt. vi såg förresten på lets dance .. vad tycker ni om det?
Danny är ju näsatn vithårig ju!
image463image464
jag fick sedan skjuts till min buss, av Elinas snälla goda mother .. en käck brud de dära !
Tyvärr boys, hon är tyvärr upptagen ;) hehe ..

Sådärja, nu ska jag fixa Gabrielas header.. haha en amatör sådan, men det duger ^^

GODNATT PÅ ER !!
pussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: Helena

popcorn är sjukt gott! :)

2008-01-19 @ 00:11:08
URL: http://apriilhimlen.blogg.se
Postat av: Sofie

Det där är ju min familj juh! tar du dem ifrån mig va? ;) hehe!
Och ni har gjort Björns knänkpopcorn recept! era små tjuvar ;P hehe! ha det gött.
Puss kram

2008-01-19 @ 11:41:09
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se
Postat av: elina

Diana din lilla filur!!
Du är så älskad av min familj ;) haha!
Och tack för att du la ut alla egokort :_ !!
Ha en bra dag, och du får ringa mig och inte min pappa om du vill något ;)

2008-01-19 @ 14:24:20
Postat av: ICKA

iih vilka popcorn måste va så himla .. sött? :p

2008-01-19 @ 15:07:59
URL: http://icka.tjejsajten.se
Postat av: Diana svarar

ICKA;ja det har du rätt i ^^, dem är väldigt söta, fast goda .. och ibland får man ju lyxa till sig lite ;)

2008-01-19 @ 16:07:42
URL: http://DianaKines.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0