Fredagen den 13e

då vart det ändrade planer.
det blir en kväll med thai mat med patricia.
därefter kilar vi till daniel och spelar rockband.
ibland, många gånger, kan calleballe övertala en.
idag drog han jämförelse med SATC.


29 juli - 08 , dagen före min uppkörning (;

då var det en dag passerad .
endast kvällen som väntar.
btw - jag 'förlorade' budet på tradera , tur var väl det ^^,

jag funderar om jag ska göra något vettigt innan jag kilar till patricia,.
typ skriva in mitt mattearbete.
men det är ganska jobbigt .. fast bör nog göra det.


söta Sofia och jag, som förövrigt blundar så fint, not^^, på Harrys häromveckan :)

Godmorgon kära läsare ( :
allt väl !?
igårkväll satt jag inne på tradera en stund.
jäkla skit, det är farligt för jag råka göra ett impulstryck.
haha, så nu har jag högstbud på en "ipod"
ingen riktigt, men snarlik.

FABRIKSNY GRÖN 8GB MP3/MP4 FM/TFT/VIDEO, MED IPOD PORT!
haha, och budgivningen är slut om 6 timmar sisådär.
jag ska nog aldrig vara så impulsiv mer ..
den kostar iofs "bara" 400kr isf .. men jag behöver ju ingen =P haha!
Dumma Kines, jag får tänka mig för nästa gång ! ^^

Nu ska jag kila.
det väntar ett kort kort pass jobb, 12-15.30!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Frida

Jasså ni dissade oss igår alltså. Dårlig stil diana! ja glömde ju boken, får ta det någon annan gång.

2009-02-14 @ 12:13:49

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0