Måndag 17.05.10

Jag har gått upp i vikt.

Jag har precis avslutat en förbaskat god lunch.
Oxfilé, potatisgratäng och bearnaisås ..
Snälla familjen tyckte att jag också skulle få äta den utsökta köttstycket.
så de sparade åt mig, de räcker tom tills imorgon :D


fick dessa två fina armband av J och S .. och ett bokmärke och en annan grej!! :)
Jag vet, jag har den snällaste, sötaste och raraste aupair familj !!! :D


just det!
När jag vägde mig idag så hade jag gått upp 4kg (!)
Och nu efter denna lunch har ja nästan gått upp 4.5kg sen ja kom till Schweiz.!
Detta betyder att jag har gått upp mer på mina 9 mån här än vad jag gjort de senaste 3 åren (!!!!!!!)
.. ALL godis i min lya, alla regelbundna mattider, all god mat och kött som ja ätit har gjort sitt!!
Dock har mkt hamnat på magen. haha, men omöjligt 4 kg!
Om ja stannar ytterligare 1 år så är jag ju över 50 gränsen ;) vilket är mitt mål :D
ah iaf.. duktigt va? ^^










Där var även lite bilder från helgen.
De flesta från KinderZoo, för att vi tog mest kort där ^^,
Hur som haver så var det en jätte mysig helg.
Gud vad jag kommer sakna ungarna <3

Ikväll är det tyska ... igen (!)
om jag bara hade ansträngt mig lite mer i början ..
men vet ni vad?
Jag har 3 tyska lektioner kvar på Migros Klubschule i mitt liv!!
COUNTDOWN!!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0