Tisdag 25.05.10

Trött av 29° sol och värme.

Jag är helt slut.
helt sjukt.
och det är inte för att det varit en jobbig dag.
utan för att det varit så sjuuukt varmt.
vid 16.00 idag så var temperaturen 29° i skuggan. hur galet som helst!
men för ett år sen var de iofs 32° (stod i tidningen)
och jag ska INTE klaga, för att nu ska regnet sakta men säkert komma.
och jag klagar inte.
bara att man blir trött av all värme o sol.
dessutom har jag bränt mig på axlarna,
kände ja idag när de sved till när ja hade dataväskan på mig.

bilder nu då :)


Jag&Rita blev catchade av en fotograf i SÖndags :)


Jag,Rita&Jenni hyrde trampbåt här hos mig, i richterswil.. så skojj var de inte o trampa.
MEN att bada å åka rutschkana var såå mkt skojj


här gör jag rutschkanan redo att glidas nedför ;)


det var hur skojj som helst o jätte skönt att bada, ett tag så bara ja höll fast i räcket osså fick de andra brudarna trampa ;) åh skojj skojj !! :D:D jag var som en unge "igen igen, och adrenalinet pumpa när ja åkte hahah! typ


badkrukan jenni ^^, men hon doppa sig iaf :)

framåt kvällningen vid 8 kom felicia efter jobbet .. då förflytta vi oss till ena bryggan. MYS!


Hur fint är inte Richterswil/utsikten/Schweiz/allt !!!  sjukt mysigt!!

Nu orkar jag inte mer.
ska nog skippa filmmys ikväll.
måste hoppa in i duschen för jag ahr intorkad svett.
men vet ni vad?
jag har städat lyan som tusan ikväll =P
eller ah lite, för har tagit fina kort på lyan.
för familjen ska hyra ut lyan i sommar ..
och jag bara älskar min lya.. verkligen!
MAN KAN INTE SÄGA NEJ TILL DEN !! ;D LOVE IT <3
har tom seriöst tänkt inreda min lya i gbg (eller ngn annanstans!) liknande.
love upplägget/inredningen av min lya här ^^,


Utsikten är lovely!! :):) verkligen !!!


Min "sovrums" del :) med överkast o allt!! (lånat från familjen, då "lyans" är borta, vid förra årets flytt!)


"min vardagsrums del" :)


vinkel från köket, med mitt "köksbord" o färgglada stolarna =D

Ne nu dör ja =P
haha måste sova !!
varsegod bloggläsare, allt för er!! :)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Josse

Du verkar ju ha det underbart!! Men din lägenhet kände jag inte ingen, ser ju riktigt bra ut när det är städat ;)

2010-05-25 @ 22:24:37

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0