1 bild säger mer än 1000 ord!

så ... jag hade inte tänkt säga så mkt ,,
hemkommen nyligen .. har suttit och skrivit in alla mina kvitton och sådära
(jag sparar nämligen mina kvitton och skriver ner allt jag köper varje månad, dock itne godis osså,)
skit bra att ha, då man alltid har kvar kvitton, ifall man vill byta, eller det gått sönder + kul att se efter årets slut hur mkt man använt =)

så, nu kmr lite bilder från igår .. och idag =)
måste ju ta igen det jag missat !! sry att jag inte vart så aktiv =/

image184image185
Mina julklappar blev inslagna i färglada färger, de flesta från BRIO affären ^^, och lite finus och blommor ^^,
sådär sleten blir man efter en seg dag. no makeup just natural beauty ;) haha Kidding !!
image186image187
image188image189
Hela familjen Lim var framme på staden, Vi köpte donuts, 6 st. fast han som sålde tyckte nog vi var 3 söta kineser, så vi fick 7 st :) snällt va ? ^^

Var även en sväng i stan med Gabriela, sedan kila jag till Vinninga, käkade mat (mums) och gjorde julgodis!
image196image197
Jag&elina bytte julklappar, vi kunde inte motstå, så vi öppnade =)
image198image199
Sedan klädde vi deras gran också, tycker Elinas pappa Lennart är så söt, han måste varje år ha med sina tre Sverige flaggor i granen. haha !
image200image201
image202image203
Jag ser ut som Pippi långstrump & Elina gillar min halsduk ..

Ska somna nu, pappa får rycket. fast jag har faktiskt tagit tag i en del saker ^^ har laddat ner ett (av två) album av Martin stenmarck som min adoptivmamma ( aka, gabrielas mamma) ska få i julklapp ! hon ville ha de!

Imorn är de SKÖVDE!!!

Godnatt!
Vihörsimorn!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

min pappa gillade när du skrev om Sverigeflaggorna, hahha ;) men du får gärna ta bort drogbilderna!! haha, hoppas du har det trevligt i skövde!

2007-12-23 @ 12:18:14

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0