2nd generation vs. 3rd generation

Det är Kamp !!

Storasyster min fick förra året, en iPod nano rosa (2nd generation) och jag fick en iPod nano product red ( 3rd generation) detta året ... vi ska kolla vem som vinner ,, i nano kampens tid ^^,

image243
Här har vi de, gammal vs ung !!!

image244

+ smal
+ rosa
+ snygg

- lång
- sämre funktioner (menyerna i iPoden, ex visar endast låttext osv)
- ful ägare !! haha !

image245image247
+ stödjer AIDS forskning i Afrika (!!)
+ söt
+ mkt bättre funktioner
+uppdaterad, mer färger osv .
+ video/film !!
+ Unik (kan endast beställas på internet)
+ det står "Jag petar mig i näsan. Rör inte min iPod" ;)
+ Ägarn ;)

- knubbis

Oj syrran, det var de ^^, inget mer minus ;)
jag tror jag vann !!! ^^,

Nej men, vad tycker ni? kan ni komma på ngt positivt/negativt mer med de små apparaterna :)
har ni någon av dessa kanske ? ngt råd? tell me!!

Vi hörs!
PussfrånKina


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0