Blogg.se - segast i stan !

tjolahopp !

Helt sjukt, idag sov jag över 12 tim, vaknade av att det stod 12.28 på klockan ..
iaf .. försökte blogga lite innan jag skulle till Gabriela, men eftersom blogg.se är den mest segaste och jobbigaste sidan så fungerade det varken att logga in eller att göra ngt .. så det har inte blivit ngt bloggandes ..
Har bloggen vart segt för er idag också ? Känns som den alltid strular =/ men emn ,

Åkte till Gabriela, endast 45 min sen ^^, skulle vara där 15.00 men kom 15.40 (A)
fick göra mig mat själv, det tog ett tag,
skulle koka ris&morötter ^^, men det var gott !

image275
jag tillagade egna morötter&ris ^^, en Kines vet hur det ska kokas ;)
image276image277
En liten Diana & Gabriela underhöll mig med sång från min iPod, det lät ehm, bra ;)
"Jag tänker inte ens kommentera din musik" /Gabriela .

Imorgon är det Nyårsafton, om ngn missat ? ^^
Vad ska ni göra för bus då?! Vad händer i eran stad?
Hos oss är det iaf ut på stan som gäller vid tolvslaget, med massa pampigt fyrverkerier !
För ungf 3-4år sedan hade de fyrberkerier som bildade formen av ett hjärta :)

image278
ungefär såhär, fast finare .. :)

GOTT NYTT ÅR PÅ ER !
VI hörs iofs tidigare!
PussfrånKina



Mottagna kommentarer:
Postat av: Emmelie

Såg ju jätte gott ut!
Älskar ris! :D

2007-12-30 @ 20:44:50
URL: http://eholmberg.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0