De fortsätter vara stora !

Halloj !
sitter i skolan förtillfället, mkt liv och så,, vad gör ni `
Det är ju helg snart! och än bättre, LOV !! =)
När har ni lov ? om ni studerar ..

just det,, läste att det går bättre och bättre för vårt forna Spice Girls!!
Det är ju kul, kom ihåg när jag var liten då jag hade en massa posters och så med Spice Girls, och samlar kort också.. haha har inte ni något sådant ? nej dem var iaf mina idoler, tills jag bytte till backstreet Boys eller ngt liknande .. haha !!  Syrran ville få mig att gå på en konsert me dem, synd att biljetten var dyr, resan till sthlm dyrt och även boende .. synd ;) annars så !!

image102
Där har vi vårt kära gamla Spice Girls .. fast undrar hur länge detta håller ?
ser ni Victoria Beckham har sådana skor med röd klack, vad kallas dem ?

Nu måste jag kila, har matte snart , tråkigt, eftersom man ligger 2 veckor efter...

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

nej! konserten ja ville gå på var i london.. de kommer ju inte till sverige... fast iofs så är det nog billigare för oss att flyga till london än att åka tåg till stockholm!

2007-12-16 @ 23:04:09
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0