En hel god kväll :)

Godmorgon allihopa!
Vaknade av klockan, det var julkalender på G .. ^^
Ska snart jobba .. fast hinner allt blogga lite om gårdagen :) + äta en liten frukost.

Kilade ut i regnet, åkte till vinninga !
träffade elina , vi gick till kiosken, haha hemskt ;) fick runt, prata lite osv osv , sen kilade jag med buss hem , träffade Anna L som också skulle till stan, lagfest :)

image28
Jag & Elina i regnet i vinninga ^^, Jag vet iaf vem Elina pussar ;)

Cyklade i regnet till patricia, flickorna hade radat upp sig i soffan .
Tacopaj ,. gott :)
pepparkaksbakning- första och sista för i år ? hehe,
film, supersugen. som jag & patricia redan sett, ^^ inte alltför bra,. Någon som sett den ?

det blev till att cykla hem 1 på natten i motvind
jag kom iaf fram efter 30 min ^^,

Hur var eran kväll då ? :)



Kvällen i bilder, dock ej slutet av kvällen, med girltalk och film ( tryck på bilderna så blir de stora ^^)
                             
                                
Ha det superduper!
Vi Hörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

Diana, du vet hur mycket jag ogillar dig nu! jag ska allt be för dig , buh! :( :P

2007-12-02 @ 17:09:49
Postat av: Fredrik

Jaag (av alla) har sett supersugen :P

2007-12-03 @ 15:19:37

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0