en rapport lite snabbt!

Hallooj!
Sitter i en fysiksal förtillfället, ngr nior på besök,
skulle bara säga at tjag mår bra idag :)
provet gick bra tror jag ,, haha lite felmissar på en sak,(klantig sak, haha) men det var låga gränser,, ska nog klara mig =)
vi tog lite kort i skolan också =) när jag och hanna "hoppade" ;) hahaha .. med karl mikael, bilder kmr senare, ska försöka hinna innan jobbet =) ,,
+ åker till sthlm imorgon, men vi ha rju dator på rummet, troligtvis, så ska försöka blogga en massa,,
så ska vara uppdaterad, så kolla in blogen å få du alla uppdateringar om vad som händer när en kines&ryss är i storstaden :)
nej nu måste jag kila, för Åke o daniel kollar på mig lite underligt =P + hanna kom nu, haha,, hörs senare!
Hoppas ni har det bra !!?

ha det gott!
Vi hörs!
pussfrånkina

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0