En söndag som svischat förbi

Godkväll !

Hemkommen nu, har jobbat och även vart hos syrran på fabriksbutiken och fikat osv ,.
Fick reda (redan igår iofs) att jag fått pris på jobbets julfest (som jag dock ej kunde närvara pga sthlm) för årets bästa säljare bland de studererande 2007 .. fick ett inramat diplom och ett presentkort på 300kr på åhlens :)
eller ah, har inte fått det än, men ska få det imorn av Andreas antar jag . skit kul :)
deras motivering på diplomet var gulligt, kan dock inte det utantill utan får vänta tills imorn =)

just de ja , har kommit på vad jag önskar mig = ) har inte önskat mig ngt detta året, dock är denna presenten till för att mamma o pappa, men ska iaf ha en vinröd iPod nano, som inte går att köpa i handeln, utan måste beställas från hemsidan, eftersom en summa av priset går till AIDS, känns bra, då går ju ngt till ngt bra dessutom .. sedan får man även inristat/graverat en eller två rader text som man får välja själv, ska bara komma på något bra som håller i längden. ngt förslag ? . vill ha kanske ngt visdomsord ? eller ska man satsa på endast det tråkiga, mitt nam!? HELP ME !

alltså , vad kan man önska sig egentligen ? skit svårt verkligen, kom ihåg när man var liten då önskade man allt från suddigummi till en barbieslott osv, önskelistorna var långa , men nu då?!
Känner inte ni också så ? eller är det bara jag ?
jag menar, kläder köper jag helst själv! mobil,kamera har jag, men va d önskar ni er ? kanske hjälper mig i tänkandet!

nej nu måste jag plugga egentligen, men jag vet att det kmr inte bli ngt av det ^^,

ha det underbart!
ViHörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: gabriela fuckingjävla johansson

jag hatra att önska mig annat än pengar. men önskar mig lite i alla fall, 1.notbok med rockklassiker 2.böcker 3.parfym 4.gymkort 5.skivor 6.ipod... jag vill också ha sådan ipod, ska nog köpa det :]

2007-12-09 @ 20:39:21
Postat av: elina

jag önskar mig massor men du vill ändå inte köpa det som jag vill ha :P hahah!

2007-12-09 @ 20:57:55
Postat av: Silvia

ja tycker du ska rista in "Jag petar mig i näsan. Rör inte min iPod"

2007-12-09 @ 21:55:55
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: beijan

Jag har skrivit en hel önskelista, härkommer ett uraval utav den :)
nya stavar, skdglasögon, kläder som jag peket ut, fina underkläder, parfymer, en resa til australien (som jag sääääääääkert kommer få XD), ny ridhjälm, ridbyxor, dressyrspö, saltön 2, OC säsong3, hemstickade raggsockar (mamma blev förtvivlad eftersom hon inte kan sticka) osv.osv.

Jag har förresten glömt berätta en världsnyhet för dig dianis;
Jag har skaffat friskiskort!

2007-12-10 @ 18:28:16

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0