Förtrollad i en annan värld!

Tjolahopp!

hur är läget allihopa? det börjar dra till sig för julavslutning snart, för oss studernade .. eller slutar ni skolan ngn annan dag ? :)

Jag kan inte pusta ut förens imorn klockan 10.00 då jag gjort klart mitt Kemi-prov, Wish me good luck ! :)

Gosch, har pratat om att se Guldkompassen ..
och jag och Stina(Lee) 'tjaffsa' om när den ahde biopremiär, jag som var säker på att den hade premiär den 21 .. för jag ahde sett det på tv, men men .. då har det visat sig att det är inte guldkompassen jag vill se, nej ! utan det är Förtrollad, ..

Prinsessan Giselle i sagovärlden blir kär i en prins, men blir förvisad ,av den onda drottningen, till New York i den riktiga världen. Där blir hon kär i en gift man. Prinsen och drottningen följer efter henne till den riktiga världen och tvingar henne att välja mellan ett lyckligt slut i sagovärlden eller äkta kärlek...

Alltså kort, det är en teckand film som sedan förvandlas till en i riktiga Världen , värsta mysiga filmen ^^.
Ska iaf se på den på Juldagen med systrarna, eftersom det är en slags tradition att vi ser på bio tillsammans på Juldagen, för 3 år sedan var vi helt ensamma i salongen då det var polarexpressen , året efter såg vi King kong. och förra året missade vi !! Detta året blir det alltså Förtrollad, det brukar bli så, eftersom alla "svenskar" gör alltid ngt speciellt på Juldagen, typ middag eller så. Gör ni det ? :)

image148
Förtrollad - tecknad prinsessa kmr till människovärlden ^^,

Ha det bra, jag ska iaf plugga idag. vad ska ni göra?
Vi hörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: patricia

nu slutar jag snart...:S härligt va??

2007-12-18 @ 15:50:22
Postat av: Fröken D

det går snabbt ska du se"!! det va värre för mej som fick vänta till sista månaden på året!! haha jaså va kul, det va en o annan gamling på harrys med men majoriteten va nog under 30 iaf:)

2007-12-18 @ 16:40:20
URL: http://mjaomjao.blogg.se
Postat av: Zack

Ska kolla om man kan hyra filmen On demand!

Ha det gött :)

2007-12-18 @ 16:56:02
URL: http://cityoftheday.blogg.se
Postat av: elina

haha kinesers tradition att gå på bio, sweet! själv träffar man far föräldararna och får en massa pengar så att jag kan gå på bio minst 10 gånger ;) hahah

2007-12-18 @ 17:31:38
Postat av: beijan

Jag ska se Arn på juldagen, men det få du inte säga till min far, det ärnämligen
enjulklapp till honom frånmig XD

2007-12-19 @ 07:20:30

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0