Förtrollad i en egen värld

hallooo

ahw, var på bio då .. Förtrollad!
det var endast 12 personer som såg bion, ( varav 5 var Patricias 'gäng' och 5 mitt 'gäng' och 2 tanter)
så det var inte så många, medans det var fullsatt i biosalongen bredvid, 273 pers . för det var ARN !!

iaf iaf .. tänkte bara säga att det var en förbaskat bra film ..
Gillar ni tecknat, komedi, romantiska filmer osv.. då är denna perfekt!

Handlar om Giselle, prinsessa ( i animerad värld) blir förvisad från sitt magiska land till den riktiga världen, Manhattan. Hon blir chockad av den riktiga världen, eftersom de inte lever efter filosin "... och så levde de lyckliga i alla sina dar" .. Hon blir sedan förälskad i en advokat, (trots att hon är förlovad med sagoprinsen) så ställs hon inför den stora frågan : kan en romans med en sagoprins överleva den riktiga världen

Värd att se !!

image248
Förtrollad - Den var massa massa bra, helt klart värd att se !!!

Hoppas ni haft det bra idag!
Vi hörs
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: beijan

Jag såg ARn :)

2007-12-25 @ 23:14:57

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0