Hej rasten !

Halloj !
rast just nu, välförtjänt rast, sitter vid jobbet .. gosch,
alla sitter typ runt datorerna , eftersom vi inte får göra det i vanliga fall,
usch, nej ska faktiskt kila en sväng på staden sedan, 30 min ^^, måste byta jeansen som var lite söndriga vid märket, och en julklapp,. aja !!

Vad händer hos er denna sega söndag ?
jobbigt, måste plugga en massa .

ha en trevlig dag
Vi hörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

idag åkte jag tåget hem från Lidingö/stockholm.. sen har jag pluggat! usch :/ ..
träffa du killen på jobbet idag föreseten ? ;)

2007-12-16 @ 19:40:07
Postat av: Diana svarar

Elina; det låter mycket duktigt&kul =)
nej, din kille har nog slutat jobbet (?) vi sörjer det stort ;)

2007-12-16 @ 19:55:35
URL: http://Dianakines.blogg.se
Postat av: elina

hahah jag vet, jag är duktig ;)
men neee, han är din kille, jag har så många andra :P hahah men det var ju mycket tråkigt isåfall, vi får allt sörja båda två :'(

2007-12-16 @ 20:03:47

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0