helt sjukt, nattvandring i sthlm!

godnatt eller godmorgon !?

nyss hemkommen från en jävla långkväll ute i storstaden ..
helt sjuk kväll, men trevlig,
var ett gäng på 10 svenskar 2 kineser & 3 spanjorer som endast talade spanska&engelska.
iaf, var på en bar. haha, det roliga var att det var barade två kineserna som inte drack. haha!
Jag fick namnet "ank mamma" för jag tog hand om alla =)
slutade med att vi fick gå gå och gå , ^^ för tunnelbanan var stängt !

nej nu ska jag sova iaf, haha frukost om 3½ tim;) Så jävla gott !

Hoppas ni har det bra och har en mysig sömn,
Vi Hörs!
PussfrånKina


Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

att vara på en bar och inte dricka, det tvivlar jag starkt på din lilla alkis :) haha

2007-12-07 @ 16:20:28
Postat av: Dianasvarar

HAHA, sen är det Diana vi pratar om,
nej men det var socialt trevligt =)

2007-12-07 @ 22:42:31
URL: http://DianaKines.blogg.se
Postat av: elina

haha ja just det, det är ju Diana, nykteristen :D

2007-12-09 @ 20:53:31

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0