Hos Johanssons !

Tjohej !
ursäkta för att jag inte uppdaterat,, dagen har gått väldigt snabbt,
vaknade
hela familjen Lim åkte ut på stan
kom hem,
åkte ut till stan, träffa gabriela
nu är jag här hos Johanssons, klockargården , Vinninga..

det kmr bilder inatt/imorgon .. =)

gosh denna julstress, folk är helt galna alltså, köerna ringlar ändå ut til ingång, folk är allmänt stressade..
Undrar egentligen hur mkt pengar som läggs ut nu i Jul ??? i sverige alltså, en himlans massa iaf,,
har några julklappar kvar, men de ska inhandlas imorgon med Gabriela, i skövde ??
ska föreslå det, ifall vi får tag i ett fritidskort =)

image183
Är hos denna göken idag ,, hitta en egobild på henne ( ; så söt så ! FF!

Ha det så supert, jag uppdaterar med bilder och allt inatt !!
Vi hörs inatt ;) haha !
PussfrånKina,

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

hahah så du rotade på min dator medan jag gjorde julgodis ;)

2007-12-23 @ 12:16:31
Postat av: elina

hahah så du rotade på min dator medan jag gjorde julgodis ;)

2007-12-23 @ 12:16:52

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0