iiiih 2008 !

Halloj !

om 11 tim och 45 min så är det ett nytt år, 2008
Varför är det så speciellt egentligen ??

Borde man inte fira varje natt? eftersom varje natt är början på en ny dag ! ..

iaf . år 2008 är lite speciellt för Mig iaf :)

  • Jag blir 18 år , weii, myndig och stor flicka ^^
  • Jag får körkortet, förhoppningsvis . (fyller år i mars)
  • Jag får gå på 'stora' pubarna o de i Lidköping, Stadt
  • Jag får ju köpa 2,25 på ICA ;) haha !!
  • Familjen LIM åker till KINA :)
  • Jag kommer att börja år 3. då är det bara ett år kvar,

Nu kommer jag inte på så mkt mer ..
Vad blir speciellt för Dig, år 2008 ?!

förresten, uttalar ni det som tvåtusenåtta, eller tjugohundraåtta ?

image284
image285
image283
image286
1) 2005-Nyårsmiddag - 3 rätters - Hos Hofbauer - Fredriksdalsfolk - väldigt väldigt trevligt
2) 2005-Hos Hofbauer- Jag&Elina- Jag tycker om denna bilden
3)2006- Nyårsmiddag- Flickor från (forna) Fredriksdal- exotisk fat- mysigt :)
4) 2006-Hos Ida- Jag&Elina- förövrigt en hemsk bild på mig ..

Detta året blir det varken fredriksdalsfolk eller i vinninga, utan med flickor från Naturen, samhället&väner och i Tofta . Men med exotisk fat ..
Det är liite hemskt att jag&Elina inte ska fira nyår tillsammans :( *gråter*
(skriver bara det för jag vet att hon läser ;)) haha nej. sant faktsikt, den lillskiten fyller ju 18 år också, den 1 januari!

iiih. Men jag kom på att jag MÅSTE ha ett kort på oss två vid tolvslaget . men det fixar vi :)

Vad ska ni göra för kul idag ? :)

GOTT NYTT ÅR!
VI hörs!
PussfrånKina


Mottagna kommentarer:
Postat av: Stina

Gott nytt år! :)
Ska du jobba imorgon föresten? Vilken tid, söndagstider eller? Kram kram

2007-12-31 @ 21:46:35
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: elina

vi lyckades med bilden fast lite innan tolv ;).. och den nerdesta bilden är för övrigt väldigt hemsk på mig också, så du får gärna ta bort den :D GOTT NYTT ÅR på dig! ses ikväll! :)

2008-01-01 @ 12:43:57

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0