irriterande människa? svar ja!

tjoho !

Precis gjort klart mitt arbete om en munk, jätte ointressant ..gosch ,
aja, ska fortsätta med mina psykologistudier, eftersom jag har prov imorgon, ajdå, har inte ens börjat, det blir till att starta nu ,..

jo jag har ju då blivit bloggberoende, enligt en viss person ..
haha, roligt att du SYSTER! själv läser min blogg hela tiden (för du tycker mitt liv är såå intressant, eller nej just de ja, du stöttar mig i mitt bloggande, så var de ja !!) och själv läser massa bloggar, osv osv, men nej då, bara jag som är så bloggberoende och läskig, !!
aja, inga kommentarer mer på det, men nu ska jag sluta ta bloggen på så stort allvar. haha !!!

ska kila och läsa om de anala, oidipala, orala faserna/stdierna i ett barns liv.. !!

Ha det gott!
Vi hörs!
pussfrånKina


Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

Shit vilket påhopp ja möts av här =|

2007-12-13 @ 18:44:01
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0