Jag sköter mina saker!!

Tjohej!

Skulle boka biljetter till bion, Guldkompassen ..
"boka" skulle jag trycka på, då kommer det upp ett meddelande om att jag "bokat förmånga gånger utan att hämta ut"
Va tusan ? jag hämtar alltid mina bokade biljetter, och det har absolut absolut inte skett mer än 1 gång isf !!!
Man skulle kontakta biografen, men eftersom våran biograf är sämst och segast så svarar de inte..
hur ska jag nu göra? aja ..
var bara det jag skulle säga =) hehe,, nu kalalr engelskan ,. ME AND ENGLISH IS NOT A GOOD COMBINATION!

Hoppas ni gör ngt roligare än engelska ? eller ??

image117
Jag vill se :)

Vi hörs
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

jag gör tråkigare saker än engelska, vilket är näthandel och matte :O

2007-12-16 @ 19:32:08
Postat av: beijan

här räknas det matte så de står härliga till!

2007-12-16 @ 21:40:58

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0