Jäklar, LUCIA !

Hoppla hej !

Glömde juh, det är ju LUCIA idag ,, inte för jag egentligen vet varför man hakar upp sig på detta ?
en högtid iaf .. alltså egentligen ,,. varför firar man Lucia ? vad hände ? är det någon som egentligen vet vem Lucia var , vad hon betydde och hennes berättelse ..

Skolan arrangerade iaf ett lucia tåg .(as usual). så det fick bli att hoppla upp tidigt som attan och 8.01 var man på plats i Aulan ..

förresten, Lucia var väl italiensk ? och brunett ? hur kmr det sig att alla kopplar henne till Blond ?

Om ni kommer på något bra svar, berätta för mig
=)

Vi hörs snart!
PussfrånKina!


Mottagna kommentarer:
Postat av: Anika

Ingen aning vrf alla kopplar henne till blont.
Sverige gillar ju blondiner så, kanske drf? :P

2007-12-13 @ 19:13:41
URL: http://ANIKAS.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0