jo det var den helgen ..

Godkväll allihopa!

precis hemkommen från en julkabare anordnad av Esplanadteatern i lidköping med syster.
En julkabare är typ teater, musik och dans i ett, det var riktigt kul faktiskt !
men visst kan man störa sig på föräldrar(oftast) som sitter bredvid och ska kommentera varenda liten gest och skratta åt allt och alla, och högt ska det vara då, klappa så man tror man får tinitus och som sagt, kommentera allt och alla, visst kan det vara kul ibland, men under hela föreställningen? nej tack, coola ner nu mamma, (alltså detta handlar inte om min egna mamma, som lilla fredrik trodde)

iaf, haft det väldigt kul som sagt i stockholm, vet inte riktigt vad jag ska säga, men lite bilder kan ju vara trevligt att kolla in ..
för de som undrar vad vi gjorde där ! så var de så att det var en reunion för projekt tend, där 160 gymnasieelever från hela sverige ska ut till högstadieskolor och informera om teknik och natur, dessvärre har itne vi börjat, men det kmr ;)


Lite bilder i helhet, det har vart en mkt mkt trevlig resa, med mkt skratt, tryck som sagt på bilderna så blir de större!

Ha det gott gottfolk!
Vi hörs!
pussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anonym

Go dianas mother (Y)^^

2007-12-08 @ 22:06:59
Postat av: elina

wow, det är ett under att en kines som du klarade en hel helg i stora staden ;) hahh var nog tur att du hade gabby med dig ! :D fina kort också :)

2007-12-08 @ 22:55:34

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0