Julafton i bilder !!

Hej där !!

har ni det bra ?
fått många julklappar?
Själv har jag inte fått en enda, julklappsöppningen är senare, när mamma&pappa är hemkomen,
de är kvar i trollhättan, medans vi åkte hem, syskonen .. alltid skönast att vara hemma.


Så medans jag väntar spänt på klapparna så kmr lite bilder från Julafton 2007 hos KINA

image219
Jag är allergisk för gran, så riktig gran kan vi inte ha.. Våran plastgran var antagligen för jobbig att fixa ^^
(kineser som vi är) så det fick bli våran lilal lilla platsgran . haha ! (som vi har i vårat rum)
(det ser iaf ut som vi har jääätte många julklappar då)
image220image221

image228image229
Massa ungar, vi kineser förökar oss snabbt som ljuset ^^, Morfar 75 år, Kolla in min miin på sista bilden &
lilla Pascal gråter en massa !! . gah !

Ungar i stora lass,  första och andra bildern (jag&Leon) han ville inte vara med på kort, men tillslut fick jag han !!
image235
Min syster blev så full av glöggen ( 2.25%!!!) så hon däcka direkt hemma ..
där var hennes julafton över !! haha ;)

Nu väntas det julklappar !!

ha en fortsatt trevlig Julafton
Vi hörs!!
pussfrånkina

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

BU!!!! I'm aliiiiiiive!

2007-12-24 @ 21:01:13
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: Stina

fina bilder!! =) Hoppas ni har haft en mysig dag.. Puss&kram

2007-12-25 @ 00:14:17
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: elina

vilken fin "liten" släkt du har :)

2007-12-25 @ 21:42:06

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0