Julklappsöppning!!

Tjoho !!
Känner som sagt att jag inte skött bloggen så bra på senaste tiden ..
har haft fullt upp i juletider som det är, stress och när jag väl bloggar är det endast massa skit om mig,
gaah, det ska bli bättring, snart .. men iaf, lite bilder från igår, julklappsöppningen =)

image237image238
image239image240
Gabriela kom på besök, fast hon kom ej med på kort ... iaf iaf .. det var de ^^,
är inte jag och morsan liiite lika ? ;) fast jag vet att jag är lik pappa till 110% både personlighet osså !
image241image242
Jag fick min iPod (!!!) den ser dock inte så röd ut i sitt silikonfodral, men men =)
Julia "kolla på mig !!" då hon lagt två pins mellan ögonen !!

Vad fick ni för roligt igår nu då? :)
Föredrar ni hårda eller mjuka klappar?

Själv föredrar jag hårda, för mjuka saker (oftast kläder ?) köper jag helst själv ..

Ha en trevlig Juldag!
Vi hörs !!
PussfrånKina


Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

du och din mamma gillar att ha likadana kläder ser jag ;)
men jag tycker mer om mjuka paket, och det behöver ej vara kläder haha!

2007-12-25 @ 21:36:08

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0