Kylie give me just a chance ...

Jag har återfunnit en suverän låt ..
En gammal , men förbaskat bra .
Den var aktuell när jag gick i nian, hum för 2 år sedan alltså ..
Men gud så bra ..

Kylie give me just a chance
Let's go out and dance
We can get into the groove
I can watch you move
Later you can sing to me
Like a shining star
But I rather do you on the backseat of my car
Känner ni igen låttexten ? ;)


Kylie give me just a chance, lets go out and dance !

Alltid lika kul att kolla igenom sina musikmappar,
man förknippar alltid en låt med ngt ..
Ex denna låten tänker jag på när jag&Elin  hade elevlektion på idrotten, vi hade friskis&svettis som uppvärmning då hade vi bla. denna låten .. iih, Minnen.
Har inte ni känt så någon gång ? =)

ha det gott!
imorn ska jag till gbg, men vi hörs på kvällen!
Pussfrånkina!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Fröken D

jag tröttnar aldrig på den låten man får sånt jävla topphumör när man lyssnar på den:D

2007-12-29 @ 18:45:41
URL: http://mjaomjao.blogg.se
Postat av: Fröken Sand

HAHA:P det hade jag glömt av ! grymt bra var vi;)

2008-01-10 @ 15:00:30

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0