Läggdags för Diana

Halloj!
herregud, jag borde sova med desamma,, NU!
en liten liten kines som studerar på NV borde verkligen inte vara uppe nu..
men har suttit och försökt göra bloggen lite personligare .. inte lyckats så bra :P haha

men en kalender har jag fixat :P  & en ram ,, haha röd ! kan ju skära sig mot det rosa, men vem bryr sig :P

kände dock att en "antal läsare räknare" skulle vara för deprimerande , haha! så det fick kvitta..

nästa steg är att göra en header !! men gud , det verkar skit jobbigt med längd o bredd o skit,
Och vad ska man ha för bild?? help!

nej, sova var det ja !

GodnattAllihopa!
Vi hörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: emelie

Godnatt :)

2007-12-17 @ 00:28:09
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Fröken D

jag kunde inte helelr sova inat... jobbigt.. Kram!

2007-12-17 @ 07:49:20
URL: http://mjaomjao.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0