Lär er att bry er !

Godnatt !

sitter här med världens segaste dator. den har nog vart på för länge ..
har vart och slått in lite julklappar jag införskaffat mig, inte alla, men de flesta .
har 2 par kallingar till pappa kvar ^^ , gaah, as svårt o köpa till honom, men de får bli det !

(damn, det skulle vara en bild på julklapparna här, men bildfunktningen krånglar)

(det skulle vara en bild på mig här, trötta, sega diana i dagens läge, gosh ingen jätte bra syn men ^^ ni slapp den)

Vad har ni annars gjort idag då? haft en bra dag ? själv har min dag vart seg och jobbig, men men jag överlever!


Just det, jag är trött på att det alltid är jag som ska ta kontakt, trött på att du/ni inte bryr er, trött på att låtsas, trött på att ni beter er illa, trött på att låtsas som inget, trött på er, men framför allt, trött på att ni inte gör något åt det.

Jag ska ha min MAn , om så det är de sista jag gör ( ; haha !!

Godnattpåer!
Vi hörs imorgon!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: beijan

du, jag ska också ha min man, men det lär inte vara det sista jag gör.

2007-12-22 @ 22:37:00

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0