lite skrattretande,

Godkväll allihopa !

sitter här med fysikboken framför mig, det var ju tråkigt att jag inte ens öppnat boken.
iaf iaf, snakkar lite med Fredrik, han skicka hans "skrivbord" till mig, ^^
vad har ni på era skrivbord? själv har jag en bild på mig,fredrik&patricia när vi 'hoppar'!

image73
visst är han för gullig ? ;) men jag tkr dock att han ska rensa sitt skrivbord, haha full med ikoner
(han blev Absolut inte tvingad att ha bilderna på mig där ;)

jaja, nog om det, bara för att jag köpte ngr klädesplagg på min resa, så vill jag köpa massa massa massa, vill shoppa en skit mkt också, men kräsen som jag är, så brukar jag inte hitta så mkt saker oftast .. alltid är det något som är fel, .. någon som känner igen sig? eller inte alls !?
Ska nog iaf till gbg med patricia på lördag, iih ^^

It's not to late to apologize

Ha det nu mega bra!
Vi Hörs!
pussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: fredrik

Det finns fler ikoner utanför skärmen åt höger, men dom syns inte eftersom dom är utanför :P

2007-12-11 @ 16:21:04

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0