Livet i Lidköping igen .

Morning everyone :)

Hemkommen då, vad ska man säga? sovit mindre än 3 tim inatt, samma gårdagen och 5 tim dagen innan
så är himlans trött, har avrt en väldigt trevlig resa, usch vad kul=)
Vi har haft väldigt väldigt mkt mkt fritid hela tiden, endaste var föreläsningarna och konstruktionstävling på lördagen.

Shoppat endel, blev en sväng med mamma i Skövde idag, (där mamma o pappa hämta mig, eftersom dem ändå var där)

Hade tänkt ta helegen lite kortfattat sedan, med lite bilder, för det gillar vi va ? fast just nu måste jag packa och fixa lite, kroppen är död .

men en uppdatering, inom ngr tim..

Ska ikväll se på julkabare (typ mix mellan, dans,teater och sång eller ngt sådant?) med min syrra!blir juligt!

Hoppas ni har en fin lördag!
Vi Hörs!
PussfrånKina,backintown!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0