Lussebulle vs. Kanelbulle

Tjoflöjt !

Jo på tal om flöjt, jag har faktiskt spelat tvärflöjt i 5 hela år, när jag var 'liten'
jag var riktigt duktig, fast tog fram flöjten häromdan, De lät förjävligt, jaja !

Har då inte orkat plugga så mkt, men det känns meninsglöst, för de jag pluggar in, antingen jkan jag redan det eller så förvirrar det mig bara.. Någon annan som känt så?

satte mig ner med en kanelbulle, och en lussebulle .. (dock ingen lussekatt, eftersom tradition så gör jag, Diana alltid tjocka runda bollar, som innehåller massa russin inuti) och ett glas kallt O'boy, dock inte mjölk, eftersom jag inte dricker mjölk hemma. konstigt nog.. ! smarrigt, Vad tycker ni bäst om ? Lussebulle eller Kanelbulle ??

Nu ska jag fixa oxh trixa lite, !!!

image152image153 
Lussebulle vs. Kanelbulle & kall oboy !!! , visst är min lille lille kusin patrik söt ?(gammal bild) han är väldigt stor nu ,7!!
image154
Såhär ser man ut efter en Naturinvigning .. hemskt, jag vet, fast jag luktade dock 100 x värre ! jag lovar, surströmming, jäst, gammal skolmatsrester, hund/kattmat, fiskrester, osv osv..mega äckligt.., det ser ut som jag ahr skit stora läppar, dock bara utsmetad läppstift .. bild från 2006

Ha det gott!
Vi hörs snart!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0