Magnes Betnér i Lidköping !!

HALLOOO !

fick reda på dagens nyhet idag !!
Det är spex i lidköping, delagardie på torsdag !
Och komikern är inte mindre än Magnes Betnér,! iiih
gabriela trodde hon skulle dö ,.hon som ej kan gå på spexet ...

OBS! Jag kan aldrig vara 113% säker, men en säker källa har sagt det.
men det återstår och se! !! iiiiih ..

image155
iih, han kmr till lilla lidköping !! (?) fast vi har ju haft besök av Shane Atchi (eller hur han stavas) och även av peter Siepen som dj till disco ^^, we like !!!
image156
En liten Diana, fast ändå inte så liten , men men ^^, jag ser ganska ledsen ut, =(
ps.gammal bild förresten !

Godnatt allihopa!!
Vi hörs
Pussfrånkina

Mottagna kommentarer:
Postat av: Danni

Åååh, jag älskar Magnus. Så klockren
:D

2007-12-18 @ 22:25:04
URL: http://miumiu.blogg.se
Postat av: Malin

ARGHH! magnus! grrr

2007-12-19 @ 00:18:30
URL: http://malinleander.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0