och det fortsätter på jobbet ...

Haaaj !
alla kommenterar om syrrans outfit barafortsätter på jobbet,
alla säger och frågar vart jag köpt sakorna ^^, jätt ekul faktiskt,
synd att det är syrrans då, fast ska köpa mig exakt likadant imorgon, haha ! , det var ju snyggt =P

iaf, sitter på jobbet just nu,, det går riktigt bra faktiskt =) får sitta på passiva, karlstadstidningen.
Någon karlstads bo?

 Jag längtar massa till sthlm faktiskt, sydn att jag misssar så m¨ånga lektioner i skolan, ajdå. aja !

En sak ni MÅSTE se, youtube.com - björn gustavsson , parlamentet - tips från coachen, spelar brat
Så jävla bra, hha . kan se den flera gånger, och skratta lika mkt varje gång =) Måste ses!

Nu ska ja forsätta, jag har sålt målet för 4 tim idag, men suttit i bara 1h 10min =) wohoo!
Shiet, fick reda på att vi har gå-hem-tävling =) wohoo, jag sitter ensam på KT; mål = 15ordar, jag har sålt 7 just nu!! Kämpa Diana , Kämpa ;)

Ha det supert!
Vi hörs!
PussFrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

Haha, jag vet! fan vilken bra smak jag har!
och du ba: "ah, det var VÄL okej..."

2007-12-05 @ 18:19:42
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0