Prisgaranti !

Tjohej !
det var staden som kallade idag , mellandags rea ^^,
jag&syster skulle vara vid stan 10.00 hade vi bestämt, men vi kom inte ut från huset förens 10.20 ,

iaf . det var knök fullt på Gina , köpte mina jeans ! (exakt samma par, som ja köpt för ordinarie pris, men bytt tillbaka) .. det var väl bra ? det var ju halva priset nu ^^, hehe ! ett par gråa leggings blev också inhandlade och en tröja, fast den passade inte så det blir tilla tt byta tillbaka,
Visst är det bra med Öppet köp ? Sånt gillar vi =)

En tur till OnOff avslutade våran dag .. gaah väldigt mkt folk, lillsyrrans mp3 hon fått i julklapp hade sänkts med 200 kr, och det var bara till att ta med kvittot så fick hon tillbaka det.
Visst är det bra med prisgaranti ? ;) Sånt gillar vi med ( :

En eloge till de butiker som har Öppet Köp ,
ett stort minus
till den butiksbiträdet i en affär som sa "Nej men de flesta affärer har inte Öppet köp nu i juletider"
pfft, de flesta har öppetköp, och ska man ha öppet köp är det väl Ändå i Jul man ska ha det eller ?
(det kom från stans starsta märkesbutik, pfft)

image249image250image251
1)Mina jeans ,. Syster köpte ett par likadana, förstår att du vill vara/klä dig som mig ;) haha !!
2)Denna solfjäder kan man köpa på Lindex, 69;-  vem tusan köper en sådan och kmr in med sån till sin älskling i sovrummet ?? Jag tycker mest den var skrämmande . haha ! men visst ^^
3) Jo, syrran posar bland Lindex underkläder, hon vill visa att hon fått en MQ påse!!

Har ni vart ute på stan idag ? hittat ngt skojj ??

Ha det bra !
VI hörs senare!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

DIANA!! jag var också på Gina och jag får lov att säga att du köpte ett var väldigt snygga jeans för jag köpte nämligen likadana :O:O ;) hahah!!! sen köpte jag ett på JC, det kan vara sånna som du också vill ha, men jag vet iunte för det finns ett par andra som är väldigt lika dom :P haha! ojoj..

2007-12-26 @ 15:50:06
Postat av: Diana svarar

elina; ja, jag köpte ju jeansen, klart de var snygga.
det finns väl inga som är lika de diesel jeansen som jag vill ha? du vet ju vilka det är så,

2007-12-26 @ 18:18:46
URL: http://DianaKines.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0