Rachel Bilson för en dag !

Yjolahopp!!

Hur är läget med er ?
har tyvärr inte kunnat uppdatera förens nu, så nu har jag lite smaskigt ^^,
Lussebandyn igårkväll då . det var trevligt,
För er som inte vet, man spelar bandy ( de anmälda lagen) till klockan 4 på natten , då finalen spelas , iaf iaf.
meningem är också att varje lag klätt ut sig..

laget som vann för bästa utklädnad var zebra laget =) de va söta . finns bild !

Just det, Elina frågade mig även Vilken kändis skulle du vilja vara? Jag svarade Rachel Bilson, Summer i Oc . för jag tycker hon är så superduper söt, sedan verkar hon vara lite virrig ibland ^^, och om jag skulle vara henne, skulle jag bli tilslammans med Adam Brody, (Seth i oc)  på direkten igen .. OC är förresten förbaskat bra ! me like !!!
Vilken kändis skulle du vilja vara, och varför ?

image92image91
Jag skulle vilja vara Rachel för en dag, iih . Vilken kändis skulle du vilja vara ? opps, hennes vänstra öga ser lite halv ihoptryckt, kan vara för jag fick förminska bilden =P


Ha en trevlig torsdag, själv ska jag spendera den framför psykologibok !
Vi hörs snart!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: beijan

hade man fått "seth cohen" på köpet hade jag lät velat vara rachel för en dag och det skulle ju inte vara helt fel att leva som de gör i OC, om man skulle leva i en tvserie alltså :)

2007-12-13 @ 22:29:05

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0