Resultatet av något dåligt. ..

Hej allihopa!
Hur har ni det ? segt med måndag antar jag .
Själv så började dagen ganska bra faktiskt, sov ganska mkt, hade sovmorgon.
Hade 2 väldigt slappa lektioner, slutade skolan, men stannade kvar.
käkade maten, eller käkade inte maten , för det var fullkornspasta och jag hatar det, så torrt, så jag käka inget,.
stanade kvar, pratade med syon o sådant om induviduella val, att det alltid ska vara så krångligt?
Någon mer som har problem? aja, det fixade väl sig.. iaf,
Kilade i regnet för att köpa mig lite mat till jobbet osv.
cyklade hem, klockan var 14.40 , somnade i soffan i 40 min, bestämde mig för att gå upp och plugga fysik innan jobbet, resultera till att jag somnade i sängen, vaknade, hade sån fruktansvärd huvudvärk + inga krafter i kroppen
Sluta med att jag sket i att jobba,, men resultatet av att jag inte käka i skolan resultera till att hela dgen är förstörd.

aja, känner mig jätte sjuk just nu men.. ska ta och sova lite, det enda jag gjort typ..

Men hoppas ni haft en bra dag :)

just det ja ! Elinas FF ;) ngn som vill veta vad det betyder ? ^^ haha..hon vet iaf,

Krya på er friska ungar :)
Vi hörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: Patricia

vad snällt att du är sympatisjuk med mej gumman ;)

2007-12-03 @ 20:39:41
Postat av: elina

Diana min otroligt kära vän, jag ogillar dig :) bara för att du flyger på vissa kollegor på ditt jobb som typ börjar på OOOOOOOOO! :D i can´t help it babe! hahah ;)

2007-12-03 @ 21:48:47

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0