Rumpa efterlyses!!

Hej igen!
Beslutade mig för att käka vid datorn samtidigt som jag snart ska se julkalendern ^^, ett måste!
iaf, hade en liten filmkväll igår, med Kinamat ! det var trevligt ..
iaf, tar direkttåg till Gbg från Lidköping imorses ..
det var härligt ^^, skulle shoppa rejält idag
haha, har inte köpt en enda julklapp, det blev EN julklapp, haha, lyckat !
iaf iaf, köpte en t-shirt m twiggy på ^^, + ett par byxor . som jagh dock måste byta pga lite sådant, iaf iaf

just det, vet ni hur jobbigt det är att inte ha ngn rumpa ? :P eller röv eller vad ni kallar det.. !
Skit jobbigt, för antingen så är det för lite rumpa längst under, så det alltid hänger lite, eller så har man ingen röv så den inte fyller ut jeansen så att den i midjan blir stor därbak eller så passar den skit bra, bara att man inte kan andas, för midjan är så liten, skit jobbigt ! usch .. jag skyller allt på mamma =P min röv, iom man kan jkalla att jag ahr ngn, den går ju i en 8-årings byxor. om jag har tur ! haha !!

just det, en annan sak också, vissa kläder passar ju heller inte, jo för då är det brösten som är för små. haha, så sakerna bara hänger, exempelvis skjoritr, et funkar ju inte,. för det är inget som puschar upp de. nee ja skyllar på att mamam födde mig och jag blivit så liten .. patricia däremot, hon har för stora bröst för vissa kläde.r jadu, vilka problem, alla är vi inte perfekta ..
Har inte ni något jobbigt problem med att hitta kläder ?

Just det, jag ska akta mig vad jag skriver här på bloggen faktsikt, men ibland fungerar inte hjärnan så bra.. ursäkta alla om jag skrivit ngt dumt som ni tagit illa åt eller ngt liknande, tell me ! jag ska bättra mig !



Alla sa hejdå till fredrik, patricia i sin fiskdräkt ;) & det var mkt mkt folk i gbg soms kulle julshoppa!!
Det var bara marcus som ville vara med på kort, dock ej Joel lr Eric .. En liten rumpa skapar problem = /


Medans jag sitter och laddar upp bilder, ringer det på telefonen, det är Fredrik som ringer från Arlanda i sthlm, den grabben ska till thailand i 2 veckor .. planet åker 23.05 (?) så önska dig lycka till, jag ska se till att träffa solen oftare än dig ;) så jag blir brunare !! haha.

Nu börjar shrek!
Ha en Shreklig bra kväll
Vi hörs!
pussfrånKina


Mottagna kommentarer:
Postat av: Stina

Hihi taack! Jag blir ofta finare på kort än vad jag är i verkligheten iaf haha, tycker jag.. Don`t like.. Och angående storlekar och allt det där så har jag också haft problem med sånt då man ju är en liten spinkie :p Men men sånt är det, kan du inte typ ha acnejeans och sånt då, i dom MÅSTE man ha en minirumpa för att de ens ska gå på har jag för mig... Eller är det dom som man MÅSTE ha en fyllig rumpa för att kunna ha?? Hmmm får nog ta och läsa på om de där... hahaha... Vilka i-landsproblem :p Gör du nu då?? Kollar på shrek?? Det gör jag, supermysig film ju.. Puss!!

2007-12-15 @ 21:47:38
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: emelie

ha en trevlig kväll du. :)

2007-12-15 @ 21:56:49
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Malin

Aj aj, det där rump-problemet känner jag mer än väl igen kära Diana!

2007-12-16 @ 14:57:55
URL: http://malinleander.blogg.se
Postat av: Anonym

du ska bara veta hur jobbigt det är att ha stora bröst! Allting sitter snyggt på dom som har små bröst, det bli liksom snyggt hängigt...men om man har stora bröst ser man antingen ut som ett tält eller som en slampa! :( inte så kul!

2007-12-17 @ 22:07:37
Postat av: Diana svarar

Anonym; Jo jag kan tänka mig att det är jobbigt med stora bröst, men alla kan vi inte vara perfekta.. tyvärr!

2007-12-17 @ 22:27:01
URL: http://Dianakines.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0