Silvrig ballongklänning ...

... från Gina Tricot

Hann en sväng till GinaTricot innan jag jobbade ..
Inhandlade min silvriga ballongklänning, som jag tidigare inte kunde bestämma mig ifall jag skulle ha en silver eller svart.
men nu var det rea och det fick bli en silver, eftersom dels fanns inte svart i min strl + jag har såppas många svarta klänningar ..
Kul för er att veta va ? ^^ haha,.
kan vara lite tråkigt med denna klänning också, eftersom det är väldigt många som har den, men men ^^
Det brukar vara så med GinaTricots kläder !! aja !

Har ni en sådanhär klänning kanske ? :) Vilken färg ? Tycker ni bättre om att ha med axelbanden eller inte ?
Det kan bli en ' -det-ser-ut-som-bh-band' varning på de banden .. eller vad säger ni ?

image263image264image265
Detta är jag i en silvrig ballongklänning ^^

Vi hörs snart !
PussfrånKina

ps. jag träffade Sebastian efter jobbet, ifall ni vill veta ^^,

Mottagna kommentarer:
Postat av: beijan

vilken liten gullunge du var i nya klänningen :)

2007-12-28 @ 17:51:36
Postat av: Majda

Vad utmärker en fashionista? Ge mig en förklaring på max 3 ord!

2007-12-28 @ 19:04:54
URL: http://Majdas.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0