Snabba ryck i Dianas vardag

heeej !
Vad pysslar ni med alla folket ? nu när det nalkas kväll snart
Själv har jag suttit framför mitt företag hela dagen.
iaf, syrran min behövde ett fritidskort tills imorgon, snabab ryck ringer ringer.
nehepp blev inget fritidskort på den fronten. vad jag tkr om det kan vi ta ngn annan dag.
Ringde min kära vän Elina i vinninga, supersöt som hon är kan jag låna hennes fritidskort ..
OJ haha, klockan är 16.20, jag ska vara hos Patricia 18.30! kmr komma 1 tim försent aja, bussarna i stan går inte hela tiden.

snabbt kolla buss, nästa buss går tyvärr om 1½ tim, oj. resulterar i att jag och elina min vän får vänta i vinninga 50 min innan buss hem går. men hon är bäst i vissa lägen ;) hihi.. Nu ska jag snabbt duscha, byta om, käka och kila ut..

För ikväll ska massa tjejor ha kalas för patricia,

image26image27
Sommar 2007 -Smögen Elina&Diana                       Sommar 2007 - Diana&Patricia 28juli

Hoppas ni har det bra denna lördagskväll och att ni gör något riktigt kul!

Ha det super!
Vi hörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

jag är allt bra ibland :)

2007-12-01 @ 19:11:19

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0