spya spya och återigen spya !

Tjohejsan!
Då var jag hemma och lite sådant, vart en jobbig dag, huvudet har bankat som fasen och har vart och kutat runt i vår lilla stad överallt..
hittade ett par jätte snygga diesel jeans å rydens, satt bra på min lilla rumpa, synd för att dem var vida , jag som inte tycker om det. var förresten på stan med gabriela..

tänkte berätta om gårdagen ..
Spexet då, det var ju inte Magnus betnér , en besvikelse som sagt. men men,

tänkte inte berätta för mkt om gårdagen mer än att vi kom aldrig fram till Parketten , för först var vi i Hovby, på ngn jäkla ladugård , med för många personer i en alltför liten lokal men men . sedan hamna vi mitt i stan i en 1:a .. gosh med lite trevliga folk ..
Sen ja, det tog stopp där vid den 1:an, för det blev spya på toalett, väska ( !!! lillskiten, du vet vem du är  ;) ), trotoar, buskar, osv osv.turligen nog var det inte jag som orskade de.. gosch lilla jag är helt ovan vid sådana situationer .. visste knappt vad jag skulle göra ..

bilder bilder bilder,
image171image172
image174image173

image175image178
Sådärja, där var lite bilder från kvällen , sminkningen gjord av Patricia, fick låsa in mig på toalett ;) haha!
(tryck på de små bilderna så blir de större ;)

Nu är det dagens Julkalender som lockar ..

ha det gott !
Vi hörs lite senare!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0