Syrrans outfit today was liked by others (;

Tjingeling!
Skulle bara nämna att min syrra ibland har ganska bra smak på kläder ändå (;
Fick låna hennes nyinköpte outfit today, och det var banne mig många som sa att jag var fin idag.
haha, vet inte hur man ska tolka det, ?? haha för i "vanliga fall" brukar inte folk säga ett piss om mina kläder elelr så
men idag, när jag hade syrrans, då tjöt de till,. haha, det var banne mig massa folk som nämnde det ^^,

iaf, syrran blir väl glad iaf ! så nu har jag tvingat henne att säga till syrrans snälla kompis i gbg att köpa samma outfit till mig ^^, för jag ville ha en egen, så imorgon ska hon göra det :) om inte allt är slut ?! :O

hade även kamera med mig idag till onsdagens fria arbete.. lite biler kmr här :)

image38

Dagen i bilder , ibland kan vi ha kul ^^, tryck på småbilderna så kmr större bilder upp!

Ha det nu supergott
Vi hörs!
PussfrånKina


Mottagna kommentarer:
Postat av: ...

diana snälla ta bort den bilden...

2007-12-05 @ 17:43:56
Postat av: stina

Sötis!! :) Jo det hände massa trevligt igår hahaha.. As usual när sprit är involverat du vet haha.. Får snacka om det när vi ses, jobbar du imorrn eller? Kram.. Och föresten, du vann ju fan pris!!! Du är skitduktig.. Grattis grattis!!

2007-12-08 @ 15:49:53
URL: http://stinalee.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0