TEORI NÄR MAN ÄR 18 ??

hej !
Gud vad jag är trött, helt sjukt .
det har blivit väldigt kallt nuföritden , jobbigt kallt, för jag menar det är ingen snö , (någon som har snö ?) det är enbart kallt, skit kallt . iaf, cyklade hem, kallt som attsingen. för jag har ingen mössa, vill verkligen ha en, men somliga är inte skapta till att se bra ut i mössa .. ser mest ut som ett ollon eller en svamp! haha ..
Någon mer som känner samma ? . iaf, skulle hämta min mobil, när jag cyklade så skulle cykla utan händer.
helt sjukt ! jag hade glömt. haha . det vingalde bara till, sedan gick det, kanske 10m, inte längre =P när man var litn kunde man cykla jätte lååångt . haha ! ..

Vi diskuterade teori idag .. körkortsteori, Får man verkligen inte göra den förens man är 18 ??
Jag har för mig att man får göra den tidigare, men man får inte köra upp förens man är 18 + klarat teorin !!?
Det blev hejdundrande diskutioner, jag tkr det är helt knäppt. teorin borde man få göra tidigare , tkr jag iaf !!
Fyller 18 om 3månader och 16 dagar ! Längtar!

image103
Löjligt, hade denna boken, som dock inte var nyaste boken, men körskolan tyckte jag skulle köpa den nya för 300kr, de hånade mig nästan, att jag hade en 3 år gammal, jag menar min kompis hade boken och klarade det detta året så att ? aja, fick köpa den nya boken, enbart för att trafikskolan ska tjäna pengar! Systers bok, 'DU&JAG I TRAFIKEN' den fungerade heller inte, antagligen . usch

Ha en trevlig helg allihopa !!
Vi hörs!
PussfrånKina

Mottagna kommentarer:
Postat av: Fröken Sand

Du får ju läsa teori innan, men du måste vänta med att skriva teoriprovet och köra upp efteråt väl?;)

2007-12-14 @ 22:42:03
Postat av: Diana svarar

Jo, det vet jag =)
men tkr det är dåligt att man inte får göra provet förens efteråt :( gosch, !

2007-12-15 @ 20:09:18
URL: http://Dianakines.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0